אם בוחרים בבחירות בבן גביר, יש להודות "שקונים חתול בשק" בענין מי מבני המיעוטים הוא סובל ומי לא
טוען איתמר בן גביר שהוא תלה את התמונה בביתו שבו מופיע ד"ר ברוך גולדשטיין ניצב ליד מערת המכפלה, לא בגלל מעשיו במערת המכפלה אלא בגלל שהוא הציל כרופא את החברים שלו.
בראיון בפייסבוק הוא אף הצהיר שהוא פחות קיצוני היום ממה שהוא היה לפני 20 שנה.
ויש להעיר, שאם נכון דבריו, מדוע הוא בחר תמונה של ד"ר גולדשטיין על יד מערת המכפלה? ומדוע היה פסוק על התמונה תַּ֗חַת אֲשֶׁ֤ר קִנֵּא֙ לא-להיו וַיְכַפֵּ֖ר עַל־בְּנֵ֥י יִשְׂרָאֵֽל ?
https://www.srugim.co.il/wp-content/uploads/2019/09/%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%9A-%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%93%D7%A9%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9F.jpg
נכון שקרוב לזמן הבחירות הוא הוריד את הפסוק, על פי מה שהוא מסר לנו באתר סרוגים אבל יש לשאול מדוע זה לקח יותר מ-20 שנה להוריד את הפסוק?
ואולי יש לתרץ שהיה נוח לבן גביר להציג את התמונה שבו מופיע ד"ר גולדשטיין, כדי להטיל אימה ופחד על אויבי ישראל, שהרי חמאס ורבים מן הזרמים הקיצונים באיסלם מאמינים במה שכתוב בחדית של דת האיסלם כפשוטו
- החדית' (אוסף של הלכות, סיפורים אודות מוחמד ודרך חייו), שמהווה מרכיב עיקרי נוסף במחשבה האסלאמית, על פי רוב כולל אמרות קשות יותר כלפי יהודים ומתייחס אליהם בהקשרים שליליים. היהודים מוצגים באור שלילי בעיקר בהקשר של היחסים בין היהודים למוסלמים והנביא מוחמד, ופחות בכל הנוגע למנהגיהם ואמונותיהם. החדית' עוסק רבות במאבקו של מוחמד ביהודי העיר מדינה, ומתאר אותם לרוב כרשעים, תככנים וכמי שחוטאים כלפי נביאו של האל. אחת הידיעות הקשות ביותר בחדית', שמצוטטת בין השאר באמנת חמאס, מייחסת לנביא מוחמד את הדברים הבאים:לא תגיע השעה (יום הדין) עד אשר יילחמו המוסלמים ביהודים ויהרגו אותם המוסלמים, ועד אשר יסתתר היהודי מאחורי האבנים והעצים, ואז יאמרו האבנים והעצים: "הו מוסלמי, הו עבד א— (שם יראתו של מוחמד), יש יהודי מתחבא (מאחורי), בוא והרגהו".— החדית', מופיע בצחיח אל-בח'ארי (4:56:791) וצחיח מוסלם (41:6985)
https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%99%D7%97%D7%A1%D7%99_%D7%90%D7%A1%D7%9C%D7%90%D7%9D%E2%80%93%D7%99%D7%94%D7%93%D7%95%D7%AA
וכן מצאתי כתוב בחדשות של מערכת וואלה יום חמישי, 20 במרץ 2008, 08:15
סקר חדש שפורסם ב"ניו יורק טיימס" מגלה, כי רוב מוחץ בקרב אזרחי הרשות הפלסטינית תומך בפיגוע שבוצע בישיבת מרכז הרב בירושלים, בו נרצחו שמונה תלמידי ישיבה. כמו כן, הסקר מראה על תמיכה בלתי מבוטלת בירי הרקטות מרצועת עזה אל ישראל ובביטול המשא ומתן בין ישראל לרשות.
84% מהנשאלים הביעו תמיכה בפיגוע במרכז הרב. זהו אחוז התמיכה הגבוה ביותר בפעולת טרור בקרב הפלסטינים מזה 15 שנה. 75% מהנשאלים דרשו לסיים את המשא ומתן עם ישראל. 64% הביעו תמיכה בהמשך ירי הרקטות אל ישראל. עם זאת, 66% הביעו תמיכה בפתרון שתי מדינות לשני העמים, על בסיס קווי 1967.
עוד עולה מהסקר, כי חמאס זוכה לעלייה בתמיכה בגדה המערבית על חשבון הפתח. 46% מהנשאלים אמרו כי היו מעוניינים לראות בראש הרשות את היו"ר המכהן אבו מאזן, בעוד 47% ענו כי הם מעדיפים את איסמעיל הניה, ראש הממשלה המודח מטעם חמאס. לשם השוואה, לפני שלושה חודשים הוביל אבו מאזן עם 56% תמיכה לעומת 37% להניה.
ולפי זה, כוונתו של בן גביר היא רק להטיל אימה ופחד נגד הרשעים. אבל לא ברור לי מי בן גביר מגדיר כרשע.
- רק מחבלים בפועל?
- או גם מי שמאמין בחדית בצחיח אל-בח'ארי?
- או גם מי שתומך בפיגוע במרכז הרב?
- או גם מי שמאמין במוחמד, שלפי הרמב"ם באגרת השמד, רצח 24000 יהודים?
- או גם מי שמאמין בדת אחרת?
ואין אפשרות באמת לברר מה עמדתו לאור העובדה ששופטי בג"ץ כבר פסלו את בן ארי, מרזל וגופשטיין בסעיף הגזענות ואיתמר בן גביר הוא עורך דין שיודע שהוא לא יכול לגלות את הכל.
ואף על פי שאם בוחרים בבן גביר "קונים חתול בשק" אין לי ברירה, כי רק הוא יפרק את ממשלת ביבי, אם ביבי יסכים לתוכנית המאה של טראמפ לחלוקת הארץ.
נספח מספר קול התור פרק ה
על מדת סייעתא דשמיא בדרך נסית בעקבתא דמשיחא. סייעתא דשמיא בכלל ובדרך נסית בפרט באה במדה כנגד מדה, במדה שהאדם מודד מודדין לו מן השמים, היינו באותה מדה שפעולת המצוה נעשית ע"י אדם בפועל בדרך הטבע, במדה זו באה סייעתא דשמיא, דרגה כנגד דרגה על יסוד של תצ"ט ופלגא משמאלא ותצ"ט ופלגא מימינא עפ"י ביאורי רבנו הגר"א בהרבה מקומות (וביחוד בחבוריו יהל אור סוד ברק השחר)7. ואם ישאל השואל וכיצד אפשר לפעול מלכתחילה ומכש"כ להסתכן בפועל על סמך של חצי בטבע וחצי בנס, הרי אין סומכין על הנס מלכתחילה, אך החשבון הוא שהצד הנסי עולה בהרבה אחוזים מכמה צדדים ובמה שנוגע לפעולות של עקבתא דמשיחא ומכ"ש פעולות הנעשות ע"י צבור, נמצא החשבון, לפי באורי הגר"א, שסייעתא דשמיא הנסית היא יותר גדולה מחשבון של מדה כנגד מדה, ולפעמים עולה הסייעתא דשמיא לאלף פעמים יותר,
7 ראה יהל אורי ספר שמות, פרשת וארא, דף א ע"ב.